Räkna får är överskattat.

När klockan slog 6 så bestämmer jag mig för att sluta räkna få, jag byter djur helt enkelt. Mitt första val blir sköldpaddor. Men när jag tänker mig dom hoppa så blir allt bara komiskt, det blir inte alls sövande på något sätt. Men efter någon timma av taktittande så somnar jag, tacka vet jag de och inte nå jävla fårräkning.

När jag väl gick och la mig igår så låg jag och grubblade rätt mycket, jag kom fram till att jag har det helt fantaskiskt.

- Bra vänner
- Underbar familj

Det är det enda man behöver, allt annar är oerhört överskattat, till och med mer överskattat än att räkna får.


Ska ut med Elvis nu, och det är rätt fint väder ute ser jag nu, ska ringa till Jens snart, han skulle ringa 12 men klockan är nu 13:51, inte okej. Jag skriver mer då jag kommer hem, eller då jag har tid!

pussåkram / E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0