GUUUUUD morning.

Gud vad jag är trötter, satt och spelade inatt (säg det inte till någon) började kanske runt 1-2 och i nästa sekund tittar jag på klockan och den är 05:30, det är fan inte okej.

Nåväl, idag ska jag städa mitt rum så att det går att vara i. Tanken är att det blir fifa turnering om vädret tillåter, så jag sitter och hoppas på lite regn och sådant.
Men nästa vecka MÅSTE det bli fint väder, jag ska nämligen iväg med syster och hennes två barn på en camping som heter borgarudden, verkligen supermys! Så på antingen måndag eller tisdag drar jag, då kommer jag tillbaka fredag med en massa bilder och annat gott&blandat.

 
Jag needar verkligen musiktips, har väl haft samma spellista på spotify i typ 2 månader, så skriv gärna några musiktips, jag lyssnar på ALLT allt också lite allt!


Boden@night inte underbart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0