Fifa, fuck yeah!

TuUUUT


-Gårkvällen spenderades framför tv:n och tv-spelet. Det stod klart att det var FIFA turnering på gång. 4 Gamers, 4 Lag, 1 Turnering. Ni får gissa en gång vem som vann hela fadiruttan ;)


-Varje kväll har jag ångest för att lägga mig och sova, jag sitter istället uppe vid datorn och dödar tid, försöker få så lite tid i sängen som möjligt, för när jag lägger mig ner får jag så obehagliga tankar, dom cirkulerar hela tiden, runt runt runt.


-Jag saknar att fiska, att fiska med pappa.
När jag blir pappa ska jag verkligen ta min son/dotter ut och fiska, det uppskattar man som äldre, när jag var 5-6 år så kom jag ihåg att jag ofta stretade emot att fara och fiska. Det är inte så intressant då man är i den åldern kanske, men när jag tänker tillbaka på det så var det ju helt underbart. Att man inte tar vara på naturen mer än vad man gör är helt puckat, jag får ångest bara jag tänker på det. Men som tur är ska jag ut i naturen i veckan, Jag, Magdalena och barnen. Husvagnscamping! Jag längtar oerhört mycket redan, det va riktigt längesen jag va på riktig semester.




en morgon, ett telefonsamtal, en bilresa, ett besked men tusen och åter tusen tårar.

Jag ska tatuera in en Björn på min vad för att hedra min dig, du var den härligaste personen på denna jord, en riktig man, en riktig pappa, en riktig vän. Varje gång jag tittar mot det blåa tänker jag på hur underbart blåa ögon du hade. Varje gång jag tittar på det solblänkta vattnet tänker jag på våra fiskekvällar, våra samtal. Varje gång jag ser en son krama sin pappa så kramar jag dig, varje gång jag tänker på dig blir jag glad. Tack för allt du gav mig pappa, tack. Jag menar det verkligen. / Din Erik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0