Enkel vinst....

Jag har verkligen tappa min kunskap då det gäller fotboll, jag vill och jag ser men jag KAN inte. Tacka vet jag fifa och xbox.


Lag 1 : Jag, Jesper Renberg, Pagga och Erik Granberg
Lag2: Conan, Krille och Patrik

Vi har som alla kan se det numerära övertaget, men jag drar verkligen ner mitt lag.


 Matchen har verkligen inget snabbt tempo, bollen slås fram och tillbaka, men vi göra snabba 2-0. Pagga målskytt båda (kan det bero på dåligt hemmjobb av han!?!?)

2-1 Conan dribblar sig igenom det flesta.

2-2 Nerverna börjar ju komma, allt fler stressade felpass.


2-3 Lag två har greppet om denna match.


2-4 Serverkligen inte bra ut för våran del.


3-4 Erik serverar mig fint och jag lägger in den i målet.


Frispark för lag 1, ful hands på Patrik (borde varit gult men domarn va snäll idag....)


Jeppe petar till Pagga men pagga missar med 2 meter.


4-4 Erik dundrar in en kanon.


5-4 Pagga lägger in den i öppet mål efter kontring.

5-5 Krille snittzlar sig förbi mig och jens och passa fram till conan som hänger den.

6-5 Jens lägger återigen den i öppet mål efter kontring.

7-5 Jeppe fick äran att hänga en.

8-5 Segern är vår, segern är vår, vi kommer att vinna, segern är vår.

8-6 Jag är ortfarande lugn.

8-7 Fortfarande lugnt bara två mål bort till vinst.

8-8 Börjar göra lite ont i foten.

8-9 Aj vad jag har ont i foten.

9-9 fan foten känns helt okej

10-9 SEGERN ÄR VÅR!


Bra insats grabbar, trots att vi blev så lite folk och det tröga tempot, bättre plannering inför nästa match.

Pussåkram / E


Kommentarer
Postat av: STEN

Anmäler mig till nästa!

2009-07-05 @ 15:25:01
Postat av: /E

Det gör du jävligt rätt i Sten, anmäler du dig till nästa FIFA turnering också?

2009-07-06 @ 03:47:10
URL: http://erikfakkingnordfelth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0